B-DAY GIRL

Bilder av Johanna Sjövall
Godmorgon solstrålar! vet ni vad det är för dag idag, ingen vanlig dag! För det är nämligen min bday! Idag fyller jag alltså 16, inte för att det är något speciellt med just det... de flesta av mina kompisar fyller ju 17 nu liksom, men nu har jag i alla fall kommit ikapp ju! 
 
Dagens planer är inte så jätte speciella, har dock haft turen att vi fått lov att sluta tidigare idag! Så klockan 11 ska jag och några brudar från klassen gå och luncha eller fika, vi får se! Efter det får jag se vad som händer, kanske möter upp Julia och sånt! Ikväll ska jag och mamma nog ut och käka, var vet vi inte än!
 
Nej, nu ska jag äta upp min tårtbit och sen bege mig mot skolan! Vi hörs senare, kisses♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa Alpsten

Härliga bilder! Grattis! :D

Svar: Åh tusen tack!!:D
Clara Andersson

2014-01-09 @ 17:25:17
URL: http://linneaalpsten.blogg.se/
Postat av: Daniel

Vem är fotografen av dessa fantastiska bilder?

Svar: Johanna Sjövall heter hon
Clara Andersson

2014-01-09 @ 18:02:45
Postat av: ANNNAIZ

SV: Tack så mycket fina du! :) Grattis på födelsedagen också! Kram

Svar: Tack du:) kraaam
Clara Andersson

2014-01-09 @ 19:30:42
URL: http://annnaiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0