BERUSAD PÅ LIVET

Sitter just nu i en gosig stickad tröja, med håkan på högsta volym och njuter av min eftermiddag! Hade egentligen tänkt fika med Julia idag, då det är hennes födelsedag (GRATTIS UNDERBARASTE FRUGAN), men de planerna blev inställda så då får jag göra det bästa av dagen i vilket fall som helst! 
 
Idag slutade vi redan vid 11, då gick vi i klassen ner till donken och käkade lunch. Sjöng Vi Gratuelerar (SUSANNA FYLLER OCKSÅ ÅR, GRATTIIIIIS SÖTNOS) för hela Mcdonalds haha, det var upplevelse hah! Efter det gick vi till Olympia, för val-mässan! (Presentationer om de kurser man kan välja till i 2an) 
 
På väg hem från mässan tog jag den långa vägen hem och gick en bit, funderade över framtiden, med snön knarrande under kängrona! Jag är så jäkla taggad på framtiden! Tänk så mycket jag har framför mig! Så mycket vi har framför oss! Hela våra liv! Både upplevelser och att få bygga vårt liv. Jag vet vad det kommer bli av mig, jag vet var jag kommer hamna. Nu gäller det bara att hitta den snabbaste vägen dit! 
 
Livets teater - Håkan Hellström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0