BEST BASIC

 
Hittade den här godingen på Bikbok´s hemsida! otroligt bra baströja till lite fräcka smycken och slitna jeans! Behöver fler sådana i min garderob! Klick×
 
Annars? Riktig segodag idag! Pluggandet skuter vi upp tills kvällen, kollar på film och sover istället! Vaknade 13.00 idag, underbart! Kommer bli så otroligt lätt att somna ikväll åhh! Vilken film ska vi kolla på nuu...Hmmm? Nu ska jag öppna min andra burk kesella och gräva ner mig under täcket igen! Man får passa på nu, sista dagen! Okej, puss på er vi hörs senare!
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

vilken fin header!

Svar: Tusen tack!:)
Clara Andersson

2014-01-06 @ 18:11:39
URL: http://imevelina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0