DOWNTOWN



Åh silken dag! Sitter nu, totalt slutkörd, bänkad framför PH och njuter! Helt sjukt vad bra det är asså, haha! Till och med mamma är fast ju!

Nä, som sagt, en lång, stimmig och härlig dag! Skolan hade inte förändrats mycket över julen, samma plugg underbara mat, not! Fett taggad på vårat kommande teater-projekt dock (ska få reda på mer om det senare)! Efter skolan så var jag tvungen att ta en sväng igenom stan, välja ut lite födelsedagspresenter till mig själv, som mamma sedan kan hämta upp! Emmy hängde med, så de blev en riktigt mysig och skrattfylld tisdag, trots allt! 

Nu ska jag kolla vidare, fan asså! Om inte Jeppe och paow kommer in igen då ska jag fan leta upp Niklas och ta livet av honom. Fyyy Niklas! / narkomanen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0