FRIDAY 17TH 2014

Hej min kära läsare! Hoppas ni hade en härlig fredag igår och åt massa gott och sånt! Jag själv hade fullt upp! Dirket efter skolan mötte jag upp Julia och åkte till väla för en snabb shopping tripp! Efter det åkte jag hem, plockade ihop lite grejer och sen cyklade jag bort till Isabella, där Lova också var! Käkade kebab, pratade, och bara hade det jättemysigt!
Superbra kväll, som slutade mindre bra! Vaknade 5 på morgonen (fortfarande hos isabella) av otrolig mensverk! Aldrig haft så ont i hela mitt liv! Plockade då ihop mina grejer och snubblade hem, klockan 6 på morgonen! Alla hundpromerare som mötte mig måste blivit skrämda till livet! Såg nog ut som ett spöke när jag hasade framåt med svart smink i hela ansiktet, i pyjamas och halsduk typ haha! Kom sedan hem, spydde lite och sen gick jag till sängs!
 
Mår bättre nu, vaknade i morse vid 13, helt slut och fortfarande ont imagen men det är uthärdligt! Har bara vilat hela dagen, druckit te och kollat film! Gör mig ingenting att ligga här, snön vräker ner utanför! Älskar snö, så länge jag inte är utomhus haha!
Men jaja, kul hade vi i alla fall! 
Hoppas ni hade det lika bra som jag, minus det där haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0