FYRA SNABBA


Har haft en mycket bra helg och en rätt skön bloggpaus också på det! Har bara inte hunnit med nu, varit så mycket! Tänkte jag kunde gå igenom allt nu efterhand, min födelsedag osv, men de är något fel på blogg.se så jag kör på ett snabbinlägg istället om helgen, så får ni resten sen!
 
I fredags drog jag med mig isabella och handlade, sen gick vi hem till mig och började baka och laga mat, snälla Is! Sen, på kvällen, efter en stressig eftermiddag så kom mina tjejer hem till mig! Johanna, Julia och Hanna fick vara med och fira min födelsedag! Bjöd på rosétorsk och Cheesecake! Otroligt mysig kväll!
 
På lördagen åkte jag ut med pappa och köpte skrivbord! Blev ett rostfritt i stål! Riktigt nöjd! Lite senare så kom Isabella och Lova in en sväng efter deras stanvandring! Bara satt och snackade ett tag, myste och sånt! 
   Kvällen spenderas på Haket, med Hannabanna! Mycket prat och god mat!
 
Sista bilden består av paket från dagens släktkalas! Says it all!
 
Nu gör vi oss redo för nästa vecka! ska bädda ner mig i sängen och börja läsa lite i boken som ska vara utläst tills på torsdag, sista sekunden som vanligt suck!
Godnatt på er, sov så gott! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0