HERE COMES THE BOMB(ER)

Åh så jobbigt med förkylning, har säkert förbrukat 2 toarullar idag asså, hela huvut är fullt av snor! fräscht, jo tack, jag vet! Sitter i vilket fall som helst och sväljer lite te just nu och kollar på PH, mår mycket bättre och känner mig på bättringvägen, har inte haft någon feber idag, till skillnad från igårkväll... Fyfan... jag och mina 1-dagssjukdomar asså!? 
 
Får se om jag tar mig till skolan imorgon, beror på hur pass död jag känner mig när jag vaknar imorgonbitti (Normalklockan7påmorgonendöd // DÖD) sååå yeeeeeees
 
Till detta har ni ett par bilder på min senaste favvis, bomberjacka från H&M! Älskar den! En födelsedagspresent från mamma, 299kr (kan det bli billigare?) inte så jättevarm direkt, men ohh så snygg!

Kommentarer
Postat av: filippa

köpte en sån också och har använt den några gånger redan bara för den är så grymt snygg!

Svar: Ja, visst är den! Samma här! :)
Clara Andersson

2014-01-22 @ 20:24:11
URL: http://filippafager.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0