LATTEART


Häääj, haft en bra dag? Det har jag, helt ok i alla fall! Rätt trista lektioner i skolan, och inte fått så jättemycket gjort heller, men så är det ibland! Efter skolan gick mötte jag upp Julia på cafe&Co och fikade lite, brownie och moccalatte, vadå chokladlover? 
Sitter i vilket fall som helt på bussen hem nu, känns som att jag börjar bli sjuk! Sådär sjukligt ont i halsen, precis som alla mina sjukdomar börjar! Ska hem och vila, se om det bryter ut och i så fall ligga och tycka synd om mig själv! Ni får höra hur det går med allt sen, puss och hej

Kommentarer
Postat av: Pouline

sv: tog bilden själv med kameran på maximala vidvinkel så långt uppsträckt jag kunde (så tungt, haha!) puss

Svar: Haha okej, tack så mycket!! Får väl träna lite innan jag försöker hah! Kram :)
Clara Andersson

2014-01-21 @ 01:13:03
URL: http://poulines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0