LOOK UPON THE WALL

// Foto av Johanna Sjövall //
 
Sitter just nu och äter Brieost och chokladpraliner, min kvällsmat haha! Riktigt nyttig känner jag mig, men det fötjänar faktikst jag efter idag! Boxningspass på idrotten, körde verkligen all in! Håller på att plugga in repiker och sånt, känns som det behövs nu när de är drygt 2 veckor kvar tills vi ska upp med denna också!
 
Är så jäkla nöjd med att jag valde den här linjen, det kunde verkligen inte ha passat mig bättre! Sjukt glad för min klass, skola, lärare (de flesta) och allt annat (förutom maten, de serverar ju inte Brie och Chokladpraliner direkt haha!)
 
Nu måste jag ta en dusch och sen ska jag bädda ner mig framför PH. Pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0