LÖRDAG 25 JANUARI 2014

Häääääjsan! Sitter just nu och käkar lite lördagsfrulle! Varm choklad, hallonkesella och mackor! Ska strax ut och möta upp Lova och Bella, sen ska vi ha lite photoday, bra ljus är det ute idag också, så det ska nog bli perfa, bara jag hittar något att ha på mig haha! 
   Ikväll ska jag och mamma gå på teater, sen får vi se om vi går ut och käkar efter eller vad som händer! Men det ska bli mysigt i vilket fall som helst! 
 
Jepp, där har ni the plans of the day! får se om vi hörs mer idag, annars får ni ha det gitt♥

Kommentarer
Postat av: Tess

Fina bilder och fint leende på den högra :)
Har du sett Max-klippet? Det kanske är gammalt , men det är nytt för mig och jag visste inte vad jag skulle ta vägen när jag såg det första gången , skratta eller gråta ? :'D

Svar: Nämen tack så mycket! Supersnällt! :)
Clara Andersson

2014-01-25 @ 13:24:29
URL: http://tessvonolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0