NEW YEARS LOOKBOOK

Min nyårsoutfit, fotad av Julia! Topp (Julias hehe) från Bikbok, Ringar från H&M & Glitter, Jeans från Dr Denim och klocka från Michael Kors!
Fick bli en lite vardagligare och mindre glittrig nyårsstass i år, lika bra går väl det?
 
Sitter just nu under en filt med en kopp te och vilar framför tvn! mår inte så jättebra idag! Inte konstigt efter gårdagen, halsen är värst! Men har ändån lyckats släpa mig ut på lite äventyr idag! Jag och Julia gick upp vid 1 och mötte upp Johan, käkade donken tills vi spydde typ! Men förutom det har jag mest kollat på film och sånt! 
 
Nej nu ska jag kolla vidare på Agnetas Nyårskarameller (ASKUL!!), ska försöka hitta ett par dåliga-mobil- bilder från igår att ladda upp till er! Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0