ONSDAG 15 JAN -14

Idag har jag verkligen inte gjort mycket, varken gym, plugg eller städning, bara tvtittande och sovande. Men det tar vi igen någon annan dag, var så jäkla trött idag när jag kom hem efter skolan, så jag somnade direkt!
 
Till detta, två bilder på mina favvisar! Ser ut som om Hanna har en gloria över sig, min lilla ängel!
 
Annars? Jag behöver verkligen pengar, til allt det jag vill göra! det snackas Håkan-konsert i vår, Spanien-resa till sommarn, USA resa och hälsa på Isabella till vintern! och hur ska jag har råd med allt detta frågar jag mig? Nej, imorgon har jag tänkt att jag ska ta tag i det där med jobb, en gång för alla! Cv är utprintade, lista på ställen uppskrivna! Sen ska jag avsluta det hela med ett besök på arbetsförmedlingen! Ni får höra hur det hela gått imorgon! 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0