PLUGGPLUGGPLUGG

Och utanför min och skrollans bubbla faller snöflingorna för första gången i år! Rätt mysigt ändån! har faktikst suttit här hela eftermiddagen och råpluggat, typ! Känner mig riktigt duktig men nu ska jag nog ta mig en paus och springa ner till gymmet, behövs efter denna helgen! 
 
Annars händer det väl inte så mycket idag, var potatisbullar till lunch idag, så jäkla gott! Det största som hänt idag typ ahaha! Börjar faktikst digga vårt schema mer och mer, slutade 13.30 idag! Lyyyyyx!
 
Nu drara jag, pusssss

Kommentarer
Postat av: vendela

skulle verkligen behöva plugga jag med men orkar inte ta tag i det haha.. tycker bättre om pauserna :)

Svar: Håller verkligen med haha! Vet inte vad som hände idag, världens pluggrus haha! :)
Clara Andersson

2014-01-13 @ 19:24:30
URL: http://vendelafalt.blogg.se
Postat av: ida foto. ♛

söt!

Svar: Tack, visst är den!:)
Clara Andersson

2014-01-13 @ 19:52:33
URL: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0