VÄRMANDE

Fyy så kallt det varit ute de senaste dagarna! Helt sjukt faktikst! igårkväll hade jag på mig följande; en långärmad tröja, en stickad tröja ovanpå det, och sen pälsen, halsduk, tights, jeans ovanpå det och vantar, ändån hackade jag tänder tills de nästan gick av haha!
 
Så mycket kläder hade jag dock inte på mig igår på dagen! Kom till våran lilla "fotodag" i converse, jeans, tshirt och päls, haha orkar inte! Detsamma gällde dock Is och Lova, så vi tog ett par bilder sen gick vi och fikade istället!
 
Nu ska jag fixa naglarna och sen bädda ner mig framför nån nostalgifilm! Typ Livet Enligt Rosa haha! Throughback times 1000! 
okej, godnatt på er xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0