SOMMARTIDER HEJHEJ

Härliga första dagar på sommaren måste jag säga! Jobbar, äter gott, flamsar runt med kompisar och skramlar med mynten i plånkan när det är dags att betala, fattiga studenter som vi är!
 
Hade överraskningfest för Is i måndags, blev asnice, alla däckade klockan 3, sen städnng nästa morgon, bakishäng med bästa tjejerna och sen på kvällen, efter dusch och en timmes extrasömn gick jag och Julia till Terassen och käkade, trots pengabristen. Efter det drog vi ner till gröningen, solnedgång, kompishäng med Oliver och hans kompisar! Idag har jag jobbat... Och det var allt, sjukt skönt att ba va hemma nu på kvällen! Hade faktiskt tänkt gå och lägga mig snart, har tidiga passet imorgon.. ska upp halv fem....... Hur fan orkar jag? Juste... cashflow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0