21:59

Två bilder tagna av underbara is!
Häääjsan, fy vad jag har ont om tid dessa dagar! Blir bara raka vägen från skolan, hem, och då skulle jag visserligen kunna slänga in ett inlägg men på grund av mitt onaturliga sömnbehov väljer jag istället att sova i nån timme, och sen börjar det bli kväll, gym, matlagning, äta maten, dusch och sen raka vägen i säng! Ändån skönt att hålla igång, blir helt utmattad! 
 
Idag har jag dock inte hunnit med något gym heller! Hade utvecklingsamatal vid 15 så sen efter det gick jag och Mami och fikade, sprang lite ärenden och sånt! och sen har jag i stort sett spenderat resten av kvällen i köket, lagat helstekt fläskytterfilé med massa goda tillbehör och blomkolsmos! Gottgott!
Nej, nu hinner jag inte mer! Kisses♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa Alpsten

Åh vilket fint hår du har :)

Svar: Åh tack så jättemycket! Blir så glad:)
Clara Andersson

2014-03-20 @ 11:15:34
URL: http://linneaalpsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0