DÄR JAG HÄNGER MIN HATT

Bild från i fredags, av Linda!

 Dag fylld av ryggsmärtor, huvudverk, sömnanfall och dåligt humör, men också plugg, gymmande, matlagande (vet inte om man kan skriva så..?), och även en liten massage av mami nu på kvällen! Såååå välbehövligt! Fy vad jag älskar den kvinnan haha! Har även bestämt mig för att jag, idag, ska begrava mig under täcket klockan 23, och inte en minut senare! Allt för att jag kanske ska bli på lite bättre humör tills imorgon! Mina klasskompisar tror säkert att jag hatar dom efter dessa två dagar haha! 
 
Menar inte att dra ner er i mitt dåliga, men ni får stå ut! Ni är starka, det vet jag haha! Ironi, åh jag orkar inte! Ja, ni märker hur trött jag är va?
Pusssssssssssssssss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0