BABY

Made by me at http://claraebbavida.polyvore.com/
 
Också var det måndag igen, sen tidsomställning på det! Lite ljusare kvällar, det gillar vi! Varit en rätt så normal dag, varit otroligt trött, tillsammans med resten av Sveriges population.
 
Känns som att jag även borde nämna något om fotbollshysterin, för att inte bli en sån där ytlig ignoransblogg, och särskiljt när det hela sker i min stad, där jag bor och lever. Jag har aldrig varit något fotbollsfan direkt, men jag kan förstå varför folk tycker om det! Man hejar på ett lag, blir en del av en folkgrupp, en slags gemensamhet! Dock så går gemensamheten överstyr då man börjar hata, slåss och tillslut mörda. Alltså tror inte jag att det är fotbollen som skapar dramat, utan människorna i sig, gruppuppdelningen går överstyr.
Jag tycker att det hela bara är otroligt pinsamt. Det är vad jag tycker om det, folk från andra delar av världen skulle nog tycka att vi var helt dumma i huvut ifall de fick reda på att vi dödar människor som hejar på ett annat lag. Och det är vi också, eller dom är det! Helt sjuka i huvut.
 
Det är vad jag har att säga om det. Pinsamt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0