BREAKFAST 4 2

Lördagsfrukosten ovan! kaffe, tunnbrödsrullar, päron och kvarg mixad med banan och hallon!
 
Söndag, vaknade tidigt av någon konstig anledning och bestämde mig rent spontant för att rota fram den gamla färgburken ur garderoben och måla om det gamla nattduksbordet, vitt fint och ljust blev det! Himla nöjd är jag nu när jag ställer min kopp på den rätt dåligt målade ytan! Målare ska jag inte bli, ett som är säkert haha! 
 
Ligger just nu i sängen och väntar på att den nya veckan ska ta fart! Denna veckan väntar Engelska test, massor av inställda mattelektioner, missbruk av min nya låtlista och eventuell provfilmning i Jöttaborrrrrrrg (göteborsk uttal). Det är det som står på schemat än så länge! Det har varit en rätt bra vecka ändån, har saknat Is som fan! Hur kunde hon välja Åre framför hennes kompisar, snyft! Fan för henne, men nu är hon hemma, gott förlåten och bra omkramad! Nej, nu orkar jag inte skriva mer! Godnatt på er! Hoppas ni haft en bra vecka! Löveeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0