FREDAG OCH SÅNT JU


Bästa bilden ifrån igår, i alla fall av dom som var blogg vänliga hehe! Var som vanligt en superkväll! Var så jäkla mycket folk ute så blev lite jobbigt ett tag, särskillt att samla ihop alla när vi skulle hem, 10 pers liksom haha! Inte för att jag var satt på det jobbet direkt menmen! 
 
Sitter just nu och gäspar i mitt duntäcke, och lyssnar på Mange makers nya, kan inte fatta att jag nyss skrev det, men folk har sagt att den faktiskt är förvånansvärt bra (dropet inte texten haha, även om den stämmer rätt bra in på mitt humör just nu), och jag kan inte annat än att hålla med! Vakna - Mangemakers
 
Hatar att det alltid ska vara pissbra väder dagen efter jag varit ute! Åhh, får försöka igga det bara och dra ner rullgardinerna, låtsas att jag inte missar en solig vårdag liksom haha! Det är väl typ mitt schema för dagen, täcke, musik & bloggen!  Ikväll ska jag nog en sväng bort till min lilla mormor tror jag, hälsa på och kolla mello med henne! Äta koldolmar mmmm!
pusspuss hoppas ni hade en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0