FÖRFEST IN DA WINDOW

Goddag lördag! Vaknade, i morse av väckarklockan vid 6, och kände verkligen inte för att sitta på tåget i tre timmar, springa runt göteborgs gator och leta efter spårvagn 11, för att kunna ta mig till Majorna och sen hitta den där jäkla gatan, när jag ändån antagligen inte skulle få rollen (Sara, 22 år gammal), så jag bestämde mig att erfarenheten av ännu en casting var inte värd den här dagen! Så jag stannade hemma i trygga helsingborg istället!
 
Och gud silket väder det har varit idag! Var ute och solade innan med Isabella, mat med och sånt, supermys! Ikväll ska jag ut i stan och käka med ett par härliga bruds tror jag, förutom det så har jag inga mer planer! Nej, nu ska jag måla naglarna!  Hoppas att ni får en outstanding lördagskväll! Njuuuuut, ta lite extra bea och sånt vet ja! 
KISSES

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin blogg!
Btw, var hittar du alla castingar ?

Svar: Åh tack så mycket fina du!:) jag är medlem på en del sidor, filmcafe, statist osvosv! Men det kostar drygt 300-500 per år, men kan verkligen rekommendera det! Om du inte vill lägga pengar på det kan du bli medlem på vissa fb-sidor där de lägger ut öppna auditions i hela Sverige!
Lycka till! Kram:)
Clara Andersson

2014-03-30 @ 20:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0