DET HÄR ÄR VAD JAG SKREV

Där har jag spenderat min eftermiddag, min favvo plejs numba one. I mitt fönster, med Markus Krunegård i högatalaren och sol och ja gud silket härligt väder det varit idag, lite blåsigt, men men! Har även hunnit med gymmet, en lååång och varm dusch samt lite plugg, nej jag ljög... Jag har inte pluggat nånting, ville bara låta like a good gurl, nytt mål under 2014 : Stop trying to be someone ur not.
 
Nu ska jag tvätta av mig sminket och sen kasta mig i säng! Hoppas ni haft en braaa torsdag, bara en dag kvar sen tar vi helg! Pöss
 
 

Kommentarer
Postat av: babe

Blev superfint med gardinerna!!

Svar: Haha taaack babee
Clara Andersson

2014-03-21 @ 17:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0