MINT

Fotad av Johanna sjövall.

Kanske inte världens bästa ljus på bilderna, men så blir det ibland! Idag är jag inte heller på så värst bra humör ska ni veta. Kom till skolan och började första lektionen med massvis av utspillt te i min väska, allt är klibbigt och äckligt, usch! Skulle sen försöka dricka teet, (det som var kvar av det) och brände sönder hela munnen. Oldidlig smärta, ärligt talat haha! Fucking kokhett var det. Efter det har det pretty much bara gått neråt, har jäkligt ont i ryggen nu och ligger och vilar. Blir inget gym idag, fan heller!
 
men ja, trots min positiva ton på stycket ovan så är jag ändån rätt nöjd med mitt soffliggande. Julia var här för en stund sen och bytade lite kläder, har suttit och facetimat nu med johanna ett tag också så hur kan jag inte vara på bra humör liksom? Men nej, nu ska jag ta något att äta, får se om jag klarar svälja det! Hääääjdåe 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0