MORGONDRÖM

Gårdagens sovmorgon i sängen bestod av smörgåsar med parma och persilja, kaffe, passionsfrukt och lite fruktsallad av äpple, banan, blåbär, hallon och kvarg med cocos! Mmmm, blivit helt crazy for nyttiga och goda frukostar!
 
Dagens morgon var dock inte lika härlig, försov mig, kastar mig på cykeln i motvind, sminket rinner av, håret får damp, osvosv, ni fattar grejen! Men efter nån timme på teater-lektionen hade mitt dåliga humör släppt, blev en helt okej dag! Köpte våfflor på lunchen, tränade bort kalorierna på fys-passet på idrotten, och nu har jag dessutom varit på gymmet och simmat! Känner mig riktigt aktiv haha!
 
Hoppas ni haft en braaa day, och att ni ätit massa goda våfflor! Puss på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0