ON MY WRIST

För min mormor, min hund och alla andra, fuck cancer.

Min söndag spenderar jag med Is tshirt, världens största morgonruffs och Håkan på i bakgrunden, samtidigt som jag tvingar mig själv att dricka morgonkaffet i fönstret, medans jag fryser häcken av mig. Vårkänslorna styr...
 
Men trots hur mycket jag vill så finns det ingen sol, it´s long gone och verkar inte komma tillbaks på ett tag, enligt väderduuudsen i alla fall! Är så himla taggad på sommar och freedome. Håkan biljetterna är bokade, men vad mer ska vi hitta på? Festival är vi grymt sugna på, men har vi råd? Utlandsresan har vi nog släppt taget om, cashen flowar inte in tillräckligt! Men ja, så är det! Hoppas ni får en mys söndag! Häjdåe
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0