REVOLUTION WAS IN THE AIR

Bilder av Isabella, edit by me
I was born too late
into a world that doesent care
Oh i wish a was a punk rocker
with flowers in my hair
 
Nä den låten blir aldrig gammal alltså! Fredag idag, rätt skönt ändån! Slutade vid två, sen dess har jag sovit i solen i mitt fönster, ätit lite och börjat cutta upp jeansen jag köpte i onsdags! Hmm, fredag alltså! vad händer idag? Tror det blir lite grillkväll, med gamla polare! Lite mat, sol, härliga människor och massa av lager med stickade tröjor! Blir dock inte allt för sent ikväll, då jag ska upp klockan sex imorgon och hoppa på första tåget till Göteborg! Provfilmning på G. I´ll let you know how that goes!
 
Nej nu ska jag börja göra mig i ordning! Puss på er, have a great friday folks!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0