VIT MOCCA LATÉ

fredagsfikan ovan
Ville bara kika in en sväng och avsluta veckan med lite småtext! Till att börja med : Satans vad fint väder vi haft det i helgen, min mage sprängdes nästan av fjärliar när jag vakande upp idag blev bländad av strålkastarna genom fönstret! Dagen spenderades mestadels på mormors balkong, i trosor och bh, helt desperat efter D-vitamin haha (eller för fattig för att sola solarium). Och kvällen i min säng med min lilla datolidator. Men nu ska den ner på golvet och jag ska gå och lägga mig, imorgon blir det jobbsökande (10000e gången gillt) och fika med Julia som nyss kommit hem från Ungern! Nej nu måste jag dra!
 
 
Tuddilu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0