LÅNGA NÄTTER BLICKAR UT ÖVER STADENS ALLA LJUS

MMmm ääääälskade Melissa! Vad har hänt sen sist? En till skolvecka avklarad, en vecka närmare friheten, mycket avklarat plugg, mycket onyttig mat, mycket kompisar! Helgen so far...Fika med Julia, Pizza med Mamma, Helsingör med bästaste tjejerna, stan idag med mamma och Meny nr 2 på Kebabhörnan!
 
Sitter nu och betygsätter mammas outfits och hjälper henne välja innehållet i resväskan till greece. Hippieklänningen var värst hittils, ni vet en sån stantvättad i peace-färger... "men jag tyckte den såg glad ut" säger hon som försvar till varför hon köpte den haha!
 
Var som sagt i dk igår med ett par bruds från klassen, bra kväll, trots mycket trubbel hit och dit så löste vi det till sist, taxin landade utanför porten vid 4 tiden då jag kastade mig i säng direkt och somnade, mycket nöjd med min kväll! Idag har jag sprungit runt med mamma på stan, klippte bland annat mig, så skönt med fräscht hår nu till våren/sommarn! Något annat? Är totalpank för tillfället, tur att jag får kompensation för mammas greklandsresa imorgon! 
Nu ska jag kolla mello, ha det mysigt och äta godis! njut av lördan, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0