PROMMENAD GENOM SOMMARNATTEN

Under de senaste tre dagarna har jag faktiskt hunnit med rätt mycket!
 
Som sagt så sov ju Julia hos mig i onsdags! Sen på torsdagen så särade vi på oss och begav oss till vårt plugg! Efter skolan skyndade jag mig ner till centralen och hoppade på tåget mot första dagen på jobbet! Gick superbra, fett dålig på det mesta men lär mig väl haha!
 
På kvällen sen var jag på "dejt" haha! Ätit den största glassen i hela mitt liv! På fredagen var det matte nationella hela dagen, vilket gick helt åt helvete, undrar hur jag ska göra med mattekursen alltså, vill verkligen inte läsa om, så jag får väl bara vänta och se!
 
Efter proven mötte jag upp baabe (Julia) så köpte vi Donken och satte oss i stadshamnen, njöt av solen! Sen på kvällen åkte jag ut till gamla Jonstorp där jag spenderade kvällen med min finaste Johanna, bilderna kommer därifrån, kvällspromenaden!
 
Lördagskvällen har jag bara spenderat med min mamma! Ätit massa god mat och kollat film. Våran version av familjekväll á la 2 pers haha! Imorgon väntar dopkalas i mosters trädgård för lilla Charlie och bara en mysig söndag! Försöker ignorera faktat att det är skola igen på måndag haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0