TWISTED BACK SWEATER

 
från Chicy.se

Tjenatjena! Åh silken dag, nationella i svenska, förberedelser för nationellt i matte, förlängd historia lektion till 16.00, kollade på film om...Ingen aning, sov igenom mesta delen av den, någonting om afrika typ! Kom hem, kastade mig vad som fanns i kylen, bestämde mig för en nap på 15 minuter som blev 90 minuter, vaknade och skrev lite på min historia uppsats, lagade mat, åt mat, pluggade, duschade och nu ligger jag här, med vått hår och fortfarande dödstrött haha? 
 
Verkar bli ett par stressiga dagar nu framåt! Imorgon är det dansshow, smining och lite sånt som står på schemat! Ska bli kul att ha teater igen, inte haft det på ett tag!
 
Ovan ser ni förresten min fina nya från Chicys butik i lund, åkte dit med ett par jeans i huvudet, men efter ett tag i provrummet gick jag därifrån med denna och ett mycket sämre självförtroende då deras boyfriendjeans satt som skinny på mig, stl 38 haha, jo visst! 
 
Nu ska jag gå och lägga mig, hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0