HEADLINE




















Och här var de två sista veckorna av sommaren, sammanfattade i bilder!
 
Silken sommar det har varit, det är allt jag har att säga! Och kan helt ärligt också säga att jag inte kan sluta leva som om de vore sommar heller, om det är dåligt eller bra de vet jag inte! Kan inte ta skolan särsklijt seriöst, röker vidare trots att jag svor att jag köpt mitt sista paket veckan innan skolan började, tvättar aldrig av mig sminket och kan inte vända tillbaks dygnet, men jag tror min kropp börjar sätta stopp för mina allt för livliga vanor. Körtelfeber denna gången... Underbart! Har varit lite halvsjuk nu i drygt 2 veckor och tar inte min sjukdom på allvar heller, så fort jag känner mig lite bättre beger jag mig ut med mina partybuddies på nya äventyr vilket resulterar i ännu ett läkarbesök. Men nu ska jag ta mig samman, har varit dödsjuk hela helgen, när jag egentligen planerade världens comeback, det sög, så nu ska jag bli frisk och sen köra gärnet! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0